Tredagars helg


Så har ännu en jobbvecka gått. Har suttit med på intervjuer för två tjänster som vi ska tillsätta. Jätteintressant att sitta på den sidan, jag har ju bara varit med på mina egna arbetsintervjuer tidigare. Men det var kul att vara med på andras och se hur olika allas faktiskt är.
 
Den här helgen så är jag ledig i tre dagar! Så. Himla. Skönt! Ska iväg och träna med Maja om ett par timmar. Detta kommer bli mitt premiärpass på Friskis! Känns tråkigt att lämna Nordic Wellness, men jag kunde få kort på Friskis ganska mycket billigare via jobbet. Sen så har både Maja och Erica har börjat träna där så det känns som ett ganska självklart byte ändå. Får se hur det här träningsåret blir, är ju riktigt peppad på det nu! 
 
 



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback