En riktig myshelg


Åh, vilken underbar helg jag har haft. Efter passet i lördags så tog jag och Maja med oss våra män ut till bokskogen för att gå en promenad med Maja och Martins hund. Efteråt åkte vi hem till dom och gjorde tapas. Så himla gott! Riktig myskväll hade vi sen framför en film. 

I söndags så styrde jag och Joel bilen mot Halmstad och Hotell Tylösand för att fira våra 5 år ihop. Där spenderade vi några sköna timmar på deras spa och på kvällen åt vi trerätters i deras restaurang och sen delade vi på en flaska bubbel på rummet. Myspys! Även om det bara var en natt som vi sov där så kändes det som vi hade varit borta från vardagen i flera dagar. Kunde verkligen slappna av där. Frukosten som vi fick innan vi åkte därifrån var också riktigt bra. Nog den bästa som jag har testat när jag tänker efter. Men jag lät mobilen ligga kvar på rummet så har inga bilder mer än den nedan (tyvärr).
Innan vi åkte hem till Malmö så åkte vi in till Halmstads centrum och kollade i lite butiker. Fick med oss glasunderlägg från en söt liten inredningsbutik. Såhär får gärna alla mina lediga helger se ut! 
 
Måndagskvällen (som kändes mer som en söndagskväll för oss) var också mys med falafel och en bra film. Machine Gun Preacher med Gerard Butler (tipstips!). 
 
 
 



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback