Soliga tisdag


Är det inte typiskt? Var och shoppade lite igår tillsammans med Joel och httade en fin kuvertväska från Mango. När jag kommer hem sen så upptäcker jag att den är trasig i ett spänne. Det har liksom lossnat från själva väskan. Så jag ska åka och lämna tillbaka den idag. Tror att jag inte vill ha den alls om kvalitén är så, tyvärr. Får tänka att jag sparar dom pengarna istället. :)
 
Annars så har jag inte gjort så mycket sedan sist jag skrev här. Jobb, träning, mys och lite shopping. Idag är jag ledig och ska spendera den med att tvätta. Tänkte ut och springa i solen också och fylla på med energi och ikväll blir det bio med Erica. Någonstans innan dess tänkte jag försöka klämma in ett besök till Mango. 
 
 
 



Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback